Followers

Sunday 14 April 2013

Theme The Little Mermaid & Prince Charming

Lama sungguh saya tidak mengupdate apa2 news untuk blogpage ini maklum terlalu banyak yg terjadi dan terlalu banyak yang perlu di uruskan termasuk investment baru saya di dalam bidang production.  Apa-apa pun sebenarnya banyak agenda yang berlaku terutama sekali fashion shooting yg saya laksanakan selepas Tema Mercury dan juga Jupiter bersama MUA Eisya Rahman, Princess Aurora Zuraif dan juga Model jemputan Shasha dan juga Siti Nurjamilah Kassim.

Tema si Duyung pula menyusul selepas itu di mana kali ini saya dan juga crew telah pun memilih lokasi di Sungai Tekala Semenyih ~

Sebenarnya ia terhasil ketika saya sakit dahulu di mana saya terlihatkan akan photo2 gambar Duyung yang begitu cantik dan pada setiap gambar tersebut ada penceritaan nya yg tersendiri ~ ia kelihatan begitu sempurna dan juga hidup namun malangnya setelah saya ingin melaksanakan tema ini saya tidak berjumpa lagi akan kisah duyung ini yg kebanyakannya adalah mengenai wanita yg telah di sumpah akibat menderhaka kepada suaminya ~ dan se ingat saya ia berlaku di beberapa negara Andalusia seperti Turkey dan juga Romania ~ ia pengalaman yg begitu bermakna buat saya ~ dan mungkin Allah hanya ingin menunjukkan peristiwa itu kepada saya yg tidak terjangkau dek akal fikiran.

Apa pun sekali lagi kami berkerja sama bersama De Bakawali ~ solekan di laksanakan sepenuhnya oleh saya manakala Model pula ada lah Ariel Mazlan dan juga Nisa Malik, di bantu oleh photographer Yusri Yusof dan juga Redz Stone ~

Bagi anda yang ingin kan pakej2 photography ~ andaman dan juga fashion shooting bersama video clip bolih lah email saya di: norabridalcreationbynoraaziz@gmail.com






























No comments:

Post a Comment